Dlaczego w call center najczęściej stosuje się słuchawki przewodowe?

2019-04-05

Praca w call center nie bez przyczyny nazywana jest pracą „na słuchawce”. Pracownicy wykonują swoje obowiązki w specjalnych słuchawkach z mikrofonami, przez które mogą komunikować się z rozmówcą. W call center najczęściej w tym celu stosuje się słuchawki przewodowe.

 

Słuchawki wykorzystywane w call center do obsługi klienta różnią się od słuchawek, z których korzystamy w domu, na przykład do rozmów przez komunikatory czy słuchania muzyki. W tym przypadku mamy do czynienia z modelami, które projektowane są po to, aby ułatwić pracę i zapewnić maksymalną jakość rozmów.

 

W większości call center stosuje się słuchawki przewodowe https://itencio.com/pl/sluchawki/przewodowe.html. Dlaczego cieszą się one największym zainteresowaniem w tej pracy?

 

Słuchawki przewodowe – idealny wybór dla call center

Do call center można wybrać dwa rodzaje słuchawek, a mianowicie słuchawki przewodowe oraz bezprzewodowe. Chociaż słuchawki bezprzewodowe to nowocześniejsza technologa, to jednak słuchawki przewodowe nadal wybierane są bardzo często.

 

Co powoduje, że słuchawki przewodowe w call center są stosowane tak chętnie?

 

Zalety słuchawek przewodowych do call center:

·        wysoka jakość połączenia – połączeni przewodowe zapewnia optymalną jakość rozmów

·        współpraca z różnymi urządzeniami – komputery, telefony stacjonarne, telefony komórkowe, tablety z wykorzystaniem kabla przyłączeniowego

·        przystępne ceny – za słuchawki przewodowe zapłacimy mniej niż za modele bezprzewodowe

·        długi kabel – pozwala na uzyskanie odpowiedniej swobody na stanowisku pracy

·        nie ma problemów z rozładowaniem baterii – jak ma to miejsce w przypadku słuchawek bezprzewodowych

 

Wobec tego słuchawki przewodowe w call center sprawdzają się doskonale i można znaleźć je w większości firm zajmujących się telefoniczną obsługą klienta.

 

Gdzie zakupić dobre słuchawki przewodowe?

Aktualnie w sprzedaży możemy znaleźć różnego rodzaju słuchawki przewodowe przeznaczone do pracy w call center. To ergonomiczne, wszechstronne modele, które pozwalają pracownikom na uzyskanie maksymalnej efektywności i komfortu pracy jednocześnie.

 

Słuchawki do call center można obecnie zamówić w wielu sklepach prowadzących sprzedaż artykułów telekomunikacyjnych – to możliwe również za pośrednictwem internetu.

 

Ile kosztują słuchawki przewodowe do call center?

Ceny słuchawek przewodowych przeznaczonych do pracy w call center są zróżnicowane. Na koszt urządzenia wpływają między innymi jego producent, zastosowane technologie oraz materiały, a tym samym także jakość.

 

Za profesjonalne słuchawki przewodowe trzeba zapłacić od około 150 złotych do nawet ponad 300 złotych, dlatego też jest to cena wyższa niż w przypadku słuchawek przeznaczonych do użytku domowego.

 

Z aktualnymi ofertami słuchawek przewodowych do call center można zapoznać się już teraz on-line.